Çalışan Deneyimi Ölçümü

ÇALIŞAN DENEYİMİ ÖLÇÜMÜ

NEDİR?
  • Çalışan deneyimi ölçümü, bir kuruluştaki çalışanların deneyimlerini, algılarını ve memnuniyet düzeylerini dinamik sorularla değerlendirme ve analiz etme sürecidir.
  • Çalışan deneyimi ölçümü, temel bir statik anket yerine soruya göre derinleşerek devam eden ve çalışan deneyimini derinlemesine inceleyen dinamik soru ve analiz yaklaşımını içerir.
  • ÇD ölçümünün amacı çalışanların çalışma ortamları, iş arkadaşlarıyla ilişkileri, kariyer gelişim fırsatları ve işlerinin diğer yönleri hakkında ne hissettiklerini anlamak ve şirketin çalışan deneyimi haritasını çıkartmaktır.
ÇALIŞAN DENEYİMİ ÖLÇÜMÜ ŞİRKETLERDE NEDEN UYGULANIR?
  • Çalışan deneyimi ölçümü, çalışanların şirketteki    görev süreleri boyunca genel deneyimlerini anlamak ve iyileştirmek için uygulanır.
  • Bir çalışanın şirkette geçirdiği zamanın fiziksel, duygusal ve profesyonel yönlerini kapsar  ve kuruluşların iyileştirme alanlarını belirlemesine, çalışan memnuniyetini  ve üretkenliğini artırmasına yardımcı olur.
  • Kuruluşlar, çalışan deneyimini ölçerek güçlü alanları ve iyileştirme fırsatlarını belirleyebilir ve bu da bağlılığı, üretkenliği ve elde tutmayı kolaylaştırır.
Kurumunuza göre ÇALIŞAN DENEYİMİ Ölçümü...
  • Çalışan deneyimini boyutlarla incelediğimizden ihtiyacınız olan boyutları ve alt boyutları değerlendirebilmeniz için kuruluşunuzun tercihlerine ve hedeflerine göre boyut seçimiyle ölçüm yapmaktayız.

  • İsteğe göre periyodik olarak uygulanarak hem mevcut durumunuzu hem de dönemlere göre değişen çalışan deneyimini tespit etmenizi sağlar.

KOLAY UYGULAMA…

Sadece iki aşaması bulunmaktadır:

  1. Çalışanlara link gönderilir.
  2. Cevaplama tamamlanınca yetkili çalışan deneyimi haritası ve detaylı grafiklere erişir.

1. NABIZ ANKETLERİ

Çalışan deneyimi hakkında gerçek zamanlı içgörüler elde etmeye yardımcı olan hızlı, dinamik anketler… Bu anketler, yüzeysel çalışan bağlılığı ve memnuniyeti anketlerinden daha detaylı alanlarda deneyimi ölçmektedir.

2. ANKETLER VE SORU FORMLARI

Bilimsel metotlarla oluşturulmuş boyutlar… Çalışanlardan iş-yaşam dengesi, yönetim desteği ve kariyer geliştirme fırsatları gibi deneyimlerinin çeşitli yönleri hakkında kolayca geri bildirim toplamak için dinamik sorular sorulmaktadır..

3. VERİ ANALİZİ

Gelişim alanlarını belirlemek için uygulamamız aracılığıyla toplanan veriler bilimsel tekniklerle analiz edilmektedir.

4. RAPORLAMA

Analiz sonrasında sunacağımız detaylı grafiklerle çalışan deneyimi ölçüm sürecinden elde edilen bilgileri kullanabilirsiniz.

DEPARTMANLARA GÖRE BOYUTLARIN SKORLARINI SİZİNLE PAYLAŞIYORUZ...

Şirketinizin ÇALIŞAN DENEYİMİ HARİTASINI Çıkartıyoruz

Çalışan Deneyimi konusunda ve ayrıca diğer konularda bilgilendirici içeriklerimizi okumak için bloğumuza göz atabilirsiniz.

Çalışan Deneyimi ölçümü hakkında daha fazla bilgi almak için bize ulaşın.