İş Geliştirme Çözümleri
Veri Bazlı Büyümeye Odaklanıyoruz.
İş Geliştirme Çözümleri ; müşteriyi daha iyi tanımak, iç görü oluşturmak, verileriniz ile daha fazla pazar payı, müşteri sayısı, satış, memnuniyet artışına yönelik analizleri ve danışmanlığı bütünleştiren metodolojiyi içerir. Ayrıca; yapay zeka ve analitik destekli gelişim odaklı çözümler önerilmektedir.
İş geliştirme çözümleri ile orta ve uzun vadeli planlar için; yönetimle beraber büyüme sağlanmak için, pazar payı gelişmeleri, işletmenin potansiyeli ışığında iş geliştirme önerileri oluşturulmaktadır. Bu hususta örnek gelişim alanları ve çözümlerimiz:
Çözümlerimiz…
Pazarlama ve Satış Büyüme Yönetimi
Pazar ve satış verilerinizi kullanarak veriden bilgi üretmek; strateji geliştirmek için uzman ekibimizle beraber detaylı analizler gerçekleştiriyoruz.
İş geliştirme çözümlerinin; bilimsel ve veriye dayalı yaklaşımıyla offline veya online olarak pazarlama stratejisi çerçevesinde işlemesini, satış ve pazarlamada gelişim alanları yaratmasını amaçlayan çözümler sunuyoruz.
İş geliştirme çözümlerinin; bilimsel ve veriye dayalı yaklaşımıyla offline veya online olarak pazarlama stratejisi çerçevesinde işlemesini, satış ve pazarlamada gelişim alanları yaratmasını amaçlayan çözümler sunuyoruz.
![](https://www.consda.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/shutterstock_1169956426-1-scaled.jpg)
![](https://www.consda.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/shutterstock_1788715880-scaled.jpg)
Müşteri Segmentasyonu – RFM Analizi ve Güncel Çözümler
Akademik uzman ekibimizle; müşteriyi merkeze alarak hem satış hem de pazarlama stratejilerinizi belirlemeniz için şirketinize uygun dinamik bir müşteri segmentasyonu uyguluyoruz.
Hangi ürünleri hangi müşteri grubunuza satmalısınız? Hangi müşteri grubu ve hangi ürün için potansiyeliniz?
Hangi müşteri grubuna nasıl konuşmalısınız? gibi daha birçok farklı soruların cevapları ve müşteri öngörülerini sumaktayız
Müşteriyi anlayan, beklentilerin ötesine geçen, iç görü ve aksiyonlar yaratmak için; veri bazlı etkinliğinizi yönetmek ve gelişim alanları ortaya koymayı amaçlayan bir yöntemler bütünü sunulmaktadır.
Hangi ürünleri hangi müşteri grubunuza satmalısınız? Hangi müşteri grubu ve hangi ürün için potansiyeliniz?
Hangi müşteri grubuna nasıl konuşmalısınız? gibi daha birçok farklı soruların cevapları ve müşteri öngörülerini sumaktayız
Müşteriyi anlayan, beklentilerin ötesine geçen, iç görü ve aksiyonlar yaratmak için; veri bazlı etkinliğinizi yönetmek ve gelişim alanları ortaya koymayı amaçlayan bir yöntemler bütünü sunulmaktadır.
Perakende Analitiği ve Performans Yönetimi
Perakende metriklerini kullanarak ve şirkete özgün metrikler geliştirerek perakende performansını ölçüyoruz. Bilimsel, veriye dayalı, performans artırıcı, gelişim yaratabilecek aksiyonları almanızı ve takip etmenizi sağlıyoruz.
![](https://www.consda.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/wepik-photo-mode-202271-32038-1.png)
![](https://www.consda.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/wepik-2022418-14156.jpg)
Müşteri Deneyimi Analizi – Müşteri Memnuniyeti Yönetimi – Şikayet Yönetimi
Satış sürecinde, müşteri deneyiminin ölçülmesi, iyileştirilmesi, geliştirilmesi sürecinde bilimsel analizler gerçekleştiriyoruz.
Satış veya hizmet sonrası süreçte; müşteri ilişkilerinin maksimum seviyede yürütülmesi, şikayetlerin azaltılması, tekrarlı satışların arttırılmasına yönelik veriden ve bilimsel metodolojiden yararlanılarak etkin sonuçlar elde etmenizi sağlıyoruz.
Satış veya hizmet sonrası süreçte; müşteri ilişkilerinin maksimum seviyede yürütülmesi, şikayetlerin azaltılması, tekrarlı satışların arttırılmasına yönelik veriden ve bilimsel metodolojiden yararlanılarak etkin sonuçlar elde etmenizi sağlıyoruz.
İş Modeli Tasarımı
Startup kurulumundan; profesyonel bir iş modeli tasarımına kadar tüm iş geliştirme metodolojisinden veriye dayalı doğru ve etkin bir iş modeli yaratılmaktadır.
![](https://www.consda.com.tr/wp-content/uploads/2022/08/wepik-photo-mode-202271-33455.png)