Çalışan Deneyimi Nasıl Geliştirilir?

Çalışan deneyimi nasıl geliştirilir? Sorusunu inceledik. Buna göre: Çalışan deneyimi, çalışanın yolculuğu boyunca, temas noktalarındaki tüm karşılaşmalardan elde edilen; çalıştığı kurumla ilişkisine ilişkin bütünsel algıları olarak tanımlanabilir.

Bir şirket hem bireyler hem de temsili grupların bir parçası olarak; çalışanlarını gerçekten anlamalı ve empati kurmalı; yalnızca ayrı gelişen olaylar yerine tüm deneyim hakkında bütünsel olarak düşünmeli ve ilişki algısının çalışanın şirkete katılmadan önce başladığını ve ayrıldıktan sonra da devam ettiğini kabul etmelidir.

Kaynak: Plaskoff, J. (2017), “Employee experience: the new human resource management approach”, Strategic HR Review, Vol. 16 No. 3, pp. 136-141.